你是我的空氣、陽光,這好老套,但下面的清單裡都有XD

目前找到的有7首英文歌,各抓出4句歌詞當金句,依想到的順序排序(中文摘要):
1. 如果全心的愛你是罪過,那我就是有罪的
2. 你不需要做任何的改變,你就是如此的美好
3. 在我心裡始終是你,你讓我想要去愛、想要獻出我的靈魂
4. 全世界的美女都比不上你,去追她們只是浪費時間
5. 你就像空氣在我呼吸時讓我心臟再次跳動,無法克制的沉溺在你的愛中
6. 你是我雨後的陽光,是我對抗恐懼跟痛苦的解藥,沒有你在身邊我會發瘋
7. 在我遇見你之前我就愛上你了,你是我所夢想的、是我這輩子在等待的

本來想要在白色情人節分享的,但這天凌晨Facebook & Instagram 都大當機,這個巧合背後不知有沒有什麼隱情 = =+

Blue - Guilty 罪愛

If it's wrong to do what's right
I'm prepared to testify
If loving you with all my heart's a crime
Then I'm guilty

如果全心的愛你是罪過,那我就是有罪的

 

Bruno Mars - Just The Way You Are

When I see your face
There's not a thing that I would change
'Cause you're amazing
Just the way you are

你不需要做任何的改變,你就是如此的美好

 

Blue - U Make Me Wanna

I know this is a feelin' that I just can't fight
You're the first and last thing on my mind
U make me wanna love, U make me wanna fall
U make me wanna surrender my soul

在我心裡始終是你,你讓我想要去愛、想要獻出我的靈魂

 

BoB - Nothin' On You (feat. Bruno Mars)

Beautiful girls all over the world
I could be chasing but my time would be wasted
They got nothin' on you baby
Nothin' on you baby

全世界的美女都比不上你,去追她們只是浪費時間

 

Backstreet Boys - Drowning

'Cause every time I breathe I take you in
And my heart beats again
Baby I can't help it
You keep me drowning in your love

你就像空氣在我呼吸時讓我心臟再次跳動,無法克制的沉溺在你的愛中

 

98º - Because Of You

You're my sunshine after the rain
You're the cure against my fear and my pain
'Cause I'm losing my mind
When you're not around

你是我雨後的陽光,是我對抗恐懼跟痛苦的解藥,沒有你在身邊我會發瘋

 

Savage Garden - I Knew I Loved You
 
I knew I loved you before I met you
I think I dreamed you into life
I knew I loved you before I met you
I have been waiting all my life

在我遇見你之前我就愛上你了,你是我所夢想的、是我這輩子在等待的

 

arrow
arrow

    熊貝 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()